2008. október 25., szombat

Kipécéztek...

Sziasztok!
Engem Lilang pécézett ki.
Akkor először a szabályok:
1. Linkeld be a blogodba azt aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról 7 dolgot, akár különléges, akár nem.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.

Hát akkor magamról:

- Nagyon szeretek, vagy szeretnék mindek kreatív dolgot, csak sajnos kevésre jut idő

- Nem vagyok elég kitartó, sokszor félbe hagyok dolgokat.

- Szeretem a netet, talán túlságosan is.....talán innen kellene egy kis időt átcsoportosítani, dehát ezt (is) megérdemlem...

- Fontos a családom, és hogy viszonylag rendben menjenek a dolgok, ezért sok mindenre képes vagyok.

- Hangulatember vagyok.

- Nem szetek tévét nézni, szinte alig nézem.

- Szeretem, ha békesség van körülöttem.

Pjutko
Ili
Kata
Csilla
Edith
Xszempillanatok
Erika

1 megjegyzés:

Jucus írta...

Köszönöm, hogy kíváncsi vagy rám, személyedben új ismerősre találtam, mert nem jártam még az oldaladon - mire jó ez a játék!:o)